Veel gestelde vragen
Onderstaande vragen worden vaak gesteld. Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.
- Ik heb geen registratiemail ontvangen, wat moet ik doen?
- Ik heb gereageerd op een woning, maar krijg geen reactie van de verhuurder. Wat moet ik doen?
- Wat gebeurt er wanneer mijn account afloopt?
- Mijn vraag staat er niet tussen
Sommige e-mailprogramma’s plaatsen de Houselink mail onterecht in de spam folder. Check je spam folder dus even en als je de registratiemail ook daar niet kunt vinden, neem dan contact met ons op.
Terug naar boven Ik heb gereageerd op een woning, maar krijg geen reactie van de verhuurder. Wat moet ik doen?Het beste resultaat behaal je door de verhuurder te bellen. Wanneer je de verhuurder spreekt, kun je direct proberen een bezichtiging in te plannen en krijg je up-to-date informatie over de betreffende woning.
Wanneer je het reactieformulier gebruikt, zorg er dan voor dat de verhuurder een reden heeft om contact met je op te nemen. Een verhuurder nodigt gemiddeld 5 tot 10 kandidaten uit voor een bezichtiging. Zorg in je beschrijving/profiel ervoor dat de verhuurder een goede indruk van je krijgt en dat deze geen problemen hoeft te verwachten. Wanneer een verhuurder weinig tot geen informatie van je ontvangt, dan eindig je vaak op de grote stapel en zal een verhuurder slechts in enkele gevallen contact met je opnemen.
Terug naar boven Wat gebeurt er wanneer mijn account afloopt?Vlak voordat je account afloopt ontvang je van Houselink een mail. In deze mail vind je een link waarmee je je account kunt verlengen. Je account wordt NIET automatisch verlengd, aangezien we ervan uitgaan dat je binnen de looptijd van een account (minimaal 2 maanden) eenvoudig een woning hebt gevonden via Houselink.
Terug naar boven Mijn vraag staat er niet tussenHeb je een andere vraag? Neem gerust contact met ons op!
Terug naar boven